![]() |
|
|
|
Staraliśmy się przygotować materiały obiektywne i angażujące, które będą napisane językiem zrozumiałym dla uczniów i uczennic - dyskusje o polityce to materia trudna i wymagająca, stąd dużo uwagi poświęciliśmy dobremu wprowadzeniu do tematu. Cieszymy się, że możemy przedstawić Państwu pierwszy cykl scenariuszy zajęć na temat: "Podatki. Jakie argumenty przemawiają za wyższymi, a jakie za niższymi podatkami? Jaką rolę państwo powinno odgrywać w gospodarce?". Materiał jest podzielony na trzy lekcje: 1) wprowadzającą do tematu, 2) poświęconą dyskusji na temat podatków, 3) angażującą uczniów w lokalny projekt. |
|
Serdecznie zapraszamy do przeprowadzenia zajęć o podatkach na podstawie przygotowanych przez nas scenariuszy. Możecie Państwo dowolnie dostosowywać scenariusze do potrzeb i możliwości uczniów i uczennic Państwa szkoły - wierzymy, że zaproponowane przez nas ćwiczenia będą dla Państwa ciekawą inspiracją i dobrą wskazówką. Będziemy bardzo zobowiązani za podzielenie się z nami Państwa opinią i oceną przeprowadzonych zajęć na podstawie scenariuszy CEO - Państwa zdanie jest dla nas bardzo ważne i będzie miało znaczący wpływ na rozwijanie programu "Edukacja o polityce" i udoskonalenie tworzonych materiałów merytorycznych w przyszłości. Uprzejmie prosimy Państwa o wypełnienie ankiety ewaluacyjnej po serii przeprowadzonych zajęć o podatkach - ankieta dostępna jest tutaj>> |
|
Kolejne materiały - cykl scenariuszy o mediach publicznych oraz relacjach Polski z UE i NATO przekażemy Państwu w ciągu najbliższych tygodni. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości serdecznie zapraszamy do kontaktu z koordynatorką programu: Anną Samel, e-mail: anna.samel@ceo.org.pl, tel. 22 825 05 50 wew. 210. Życzymy udanych zajęć i ciekawych dyskusji o polityce! Z niecierpliwością czekamy na Państwa informację zwrotną - pozostańcie z nami w kontakcie! Pozdrawiamy serdecznie Zespół programu "Edukacja o polityce" Anna Samel i Jędrzej Witkowski |
|
Program "Edukacja o polityce" realizowany jest przez Centrum Edukacji Obywatelskiej przy finansowaniu ze środków Ambasady Stanów Zjednoczonych.
|










